Website design in Shiraz is one of the best decisions you have ever made, a professional website design in Shiraz

طراحی سایت در شیراز

در دنیای امروز که اینترنت حرف اول را میزنه طراحی سایت در شیراز یک تصمیم هوشمندانه و گامی بلند در جهت موفقیت و پیشرفت کسب و کار شما محسوب می‌شود. حضور پررنگ مردم در این فضای گسترده فرصت‌ های بی ‌نظیری را برای معرفی برند افزایش فروش و ارتباط مستقیم با مشتریان به وجود آورده است. استقبال گسترده از وب‌سایت‌ های خدماتی و فروشگاهی در سال‌ های اخیر نشان‌ دهنده اهمیت و ضرورت  طراحی سایت برای هر کسب و کاری است.

Website design in Shiraz is one of the best decisions you have ever made, a professional website design in Shiraz

اگر می‌خواهید با قدرت هر چه تمام ‌تر در بازار پر رقابت شیراز بدرخشید داشتن یک وب ‌سایت با طراحی سایت حرفه‌ ای در شیراز کلید موفقیت شماست وب ‌سایتی که بر پایه اصول بازاریابی و کسب‌ و کار شما بنا شده باشد به شما کمک می‌کند تا خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

ما در وب ایران ما طراحی سایت با بهترین قیمت در شیراز با تمام وجود کنار شما هستیم تا یک سایت بی نظیر و متناسب با نیاز های شما بسازیم. برای اطلاع از نحوه کار و مشاهده نمونه کارها و نیازسنجی صفر تا صد شما بصورت دقیق ، فقط کافیه با ما در تماس باشید و یک مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید.

خدمات ویژه طراحی سایت در شیراز

ما با طراحی سایت در شیراز سایتی را برای شما طراحی میکنم که دارای امکانات :

Responsive display 1
واکنش‌گرا

به طور خودکار چیدمان و نمایش صفحه رو با توجه به اندازه و وضوح صفحه نمایش دستگاه کاربر مثل گوشی تبلت لپ ‌تاپ و یا کامپیوتر تنظیم میکند.

download 1
عملکرد سریع

و در عرض چند ثانیه برای کاربران بارگذاری می‌شود. نمی‌گذاریم حتی کم‌ حوصله‌ ترین مشتریان‌ تان را هم از دست بدهید.

Group 384
مدرن و اصولی‌​

با رعایت آخرین استانداردهای جهانی طراحی سایت شما را برای کسب‌وکارتان شخصی‌سازی می‌کنیم.

download 5
سئو سایت

سایت شما از نظر ظاهری و رعایت اصول سئو در بهترین حالت طراحی و تحویل داده میشود و از این بابت میتوانید با خیال راحت کار را به ما بسپارید.

مزایای طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت حرفه ای در شیراز چه مزایای میتونه برای شما داشته باشه؟

24-hour sales and increased sales

فروش 24 ساعته و افزایش فروش

یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک وب سایت این است که می تواند 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته در دسترس باشد. این یعنی مشتریان بالقوه می توانند در هر زمانی از روز یا شب به وب سایت شما دسترسی داشته باشند و محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. و با کمک سئو و تبلیغات گوگل روزانه هزاران نفر شما رو ببینند.

ایجاد برند و اعتماد سازی

برای اینکه در دنیای دیجیتال برند شما حرفی برای گفتن داشته باشد به یک وب سایتی نیاز دارید که برند شما را به درستی معرفی کند و اعتماد کاربران را جلب کند افزایش آگاهی از برند شما باعث فروش بیشتر و اعتماد سازی می شود.

Advertising and marketing with website design in Shiraz
The best way to communicate with customers in Shiraz

بهترین راه برای ارتباط با مشتریان

با طراحی سایت در شیراز و راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توانید اطلاعات مشتریانی که از شما خرید می‌کنند را به طور خودکار جمع ‌آوری کنید و طی جشواره ها و مناسبت های خاص به آنها از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید و کد تخفیف برای هر دسته از مشتریان خوتون در نظر بگیرید.

تبلیغات و بازاریابی

با داشتن یک وب سایت شما قادر خواهید بود هزاران بازدید کننده ار طریق سئو داشته باشید و محصولات و خدمات شما در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و همین امر باعث میشه هزاران بازدید کننده و مشتری خدمات و محصولات شما رو ببینند.

Creating a brand and building trust in website design in Shiraz

برخی از نمونه کار های طراحی سایت

هر سایتی که طراحی میشه برای ما مثل الماس با ارزشه 🙂
abzar
salon
gadeget
khodro

قیمت طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی سایت در شیراز بسته به نیازها و امکاناتی که شما برای سایت در نظر گرفته‌اید می‌تواند متفاوت باشد. اما تعرفه‌ های پایه از 7 تا 15 میلیون تومان محاسبه می‌شود. تعرفه طراحی سایت حرفه‌ای در شیراز به نیازها و امکانات شما بستگی دارد. طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک در شیراز نیز یکی از خدمات ماست که با توجه به نیاز های خاص شما بسته‌ های قیمتی متنوعی ارائه می‌دهیم. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت طراحی سایت حتماً با ما تماس بگیرید تا نیاز شما را به‌ صورت صفر تا صد بررسی کنیم و همچنین یک مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید. ما برای شما 3 بسته قیمتی طراحی سایت در نظر گرفته‌ ایم که بسته به امکانات و نیاز شما می‌توانید انتخاب کنید.

بسته اقتــصــادی
مناسب وبسات های شرکتی و شخصی

7 میلیون تومان

بسته اســتانــدارد
مناسب وبسات های فروشگاهی

10 میلیون تومان

بسته اختصاصی
پنل طراحی سایت سفارشی و اختصاصی

15 میلیون تومان

مراحل طراحی سایت در شیراز

پس از ثبت سفارش طراحی سایت در شیراز چه مراحلی را باید طی کنیم؟

1. نیاز سنجی و برنامه ریزی طراحی

اولین گام استخراج نیازمندی های شما است. اینکه سایت مد نظر شما باید دارای چه امکاناتی باشد و چه نیاز های از مشتریان و مخاطب های شما را تامین کند. و یا اصلا هدف شما از داشتن سایت چیه و قراره چطور نیاز های شما رو برطرف کنه.

2. طرح اولیه و پیشنمایش

گام دومی که باید مد نظر داشته باشیم طرح اولیه و پیشنمایش سایت است به طور کل یعنی طرح ابتدایی گرافیکی سایت قبل از اینکه محتوایی درون سایت شما قرار بگیره و رنگ بندی اختصاصی انتخاب بشه یک طرح بندی ابتدایی از جایگاه های المان های درون سایت شما به شما نشان داده میشه و پس از تایید ادامه مراحل طی میشه.

3. طراحی قالب اصلی سایت

پس از عبور از مرحله طرح اولیه و پیشنمایش باید به طراحی قالب اصلی سایت بپردازیم. در طراحی قالب اصلی سایت باید نکات مهمی از جمله رنگ بندی اختصاصی و سازمانی ، لگو سایت ، تصویر و طراحی المان های اصلی در نظر داشته باشیم. طبق تحقیقات به دست آمده 94% درصد از کاربرانی که وارد سایت شما می شوند ابتدا به رنگ بندی و طراحی سایت شما توجه می کنند.

4. وارد کردن اطلاعات اولیه سایت

تا اینجا اسکلت و بنیان وبسایت شما شکل گرفته است. اما برای اینکه سایت کامل تر شود در این مرحله حالا نوبت به وارد کردن اطلاعات اولیه سایت رسیده اطلاعاتی مانند متن عکس و معرفی شما به کاربران. وارد کردن محصولات اولیه شما و سئو اولیه صفحات سایت شما.

5. تست و بازنگری سایت

پس از اینکه مرحله قبل یعنی وارد کردن اطلاعات اولیه سایت به اتمام رسید نوبت به تست و بازنگری سایت میرسه. در این مرحله سایت به صورت کامل شده و تست تحویل شما داده میشه تا نسخه کامل شده سایت به عنوان یک کاربر کار کنید. و اگر تغییرات کوچکی هنوز مد نظرتون بود برطرف بشه و پس از تایید شما به مرحله اخر میرسیم.

6. تحویل و آموزش کار با پنل سایت

پس از اینکه مهر تایید نهایی تان را بر رویی سایت بزنید  ما آن را به شما تحویل خواهیم داد. اما این پایان کار نیست. برای اینکه بتوانید به راحتی با وبسایت خود کار کنید، ما یک ویدیوی آموزشی جامع برای شما آماده کرده ایم که نحوه کار با پنل مدیریت را به طور کامل به شما آموزش می دهد. با خیالی آسوده می توانید از وبسایت خود استفاده کنید، چرا که ما در تمام مراحل کار در کنار شما خواهیم بود.

شما به چه نوع سایتی نیاز دارید؟

انتخاب نوع وب سایت اولین قدم و یکی از مهم ترین گام ها برای طراحی سایت در شیراز است. تنوع طراحی سایت در شیراز به قدری زیاد است که ممکن است در انتخاب نوع مناسب برای کسب و کار خود سردرگم شوید. در این مطلب به معرفی دسته بندی های رایج طراحی سایت و تاثیر هر کدام بر کسب و کار شما می پردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی در شیراز مشتریان شما می توانند به آسانی و در هر زمان و مکانی به اطلاعات کامل محصولات شما دسترسی پیدا کنند. از جمله این اطلاعات عبارت هستند از رنگ، قیمت، سایز، تعداد موجودی و هر آنچه که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید نیاز دارند را به راحتی مشاهده کنند. این امر رضایت مشتری را به طور قابل توجهی افزایش داده و تجربه خریدی لذت بخش را برای آنها رقم خواهد زد.

علاوه بر این داشتن وب سایت اختصاصی برای فروشگاه خودتان اعتبار برند شما را در مقایسه با رقبا به طور چشمگیری ارتقا می دهد. این امر به ویژه در کلانشهری مثل شیراز که رقابت در آن شدیدتر است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی سایت شرکتی در شیراز

طراحی سایت شرکتی در شیراز برای هر شرکت یک ضرورت است زیرا داشتن یک وب سایت حرفه ای و ارزشمند برای شرکت شما اعتماد و اعتبار شما را نزد مشتریان بالقوه به طور چشمگیری افزایش می دهد. از طریق وب سایت خود می توانید به توضیح دقیق خدمات و محصولات خودتان بپردازید و اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان قرار دهید.

طراحی سایت خدماتی در شیراز

به طور کلی سایت ‌های خدماتی مانند سالن زیبایی و دیگر سایت هایی که برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کارهایی که محصولات فیزیکی برای فروش ندارند طراحی می‌شوند. این نوع سایت‌ها برای مشاوران، وکلا، پزشکان، برق کار ها، سالن ‌های زیبایی و مشاغل مشابه بسیار مناسب هستند. طراحی سایت خدماتی نه تنها اعتبار کسب و کار شما را افزایش می‌دهد، بلکه بهره‌وری و دسترسی مشتریان به خدمات شما را نیز بهبود می‌بخشد.

طراحی سایت فروش دوره های آموزشی

اگر شما یک مدرس هستید و قصد دارید دانش و مهارت‌های خود را به صورت آنلاین در دنیای دیجیتال ارائه دهید، طراحی یک وب‌سایت برای فروش دوره‌های آموزشی می‌تواند یکی از بهترین تصمیم‌ها باشد. با طراحی یک سایت فروش دوره‌های آموزشی در شیراز، می‌توانید دوره‌های خود را به سراسر ایران عرضه کنید. همچنین، می‌توانید در سایت خود دوره‌ها و سرفصل‌های آن‌ها را به طور کامل معرفی کرده و اعتبار بیشتری برای دوره‌های خود کسب کنید.

طراحی سایت با وردپرس یا کد نویسی ؟

شاید شما هم این سوال را از خودتان پرسیده باشید که کدام نوع از طراحی سایت بهتر است. جالب است بدانید که امروزه 43% از تمامی وب‌ سایت‌ های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند. احتمالاً می‌پرسید چرا وردپرس اینقدر محبوب است؟ به طور کلی، وردپرس به دلیل متن‌باز بودن و سادگی در استفاده، انتخاب بسیاری از مدیران سایت‌ ها قرار گرفته است. همچنین، وردپرس به دلیل مقرون به صرفه بودن و امکانات فراوان، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال طراحی سایت با وردپرس در شیراز هستید، وردپرس گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

Website design with WordPress or coding

سوالات متداول درباره طراحی سایت در شیراز

پرسش های متداولی که ممکنه برای شما پیش بیاد اگر پرسشی داشتید که اینجا نبود برای پرسش سوال خود با ما تماس بگیرید مشتاقانه منتظر صدای گرم شما هستیم. 🙂

به صورت پایه و پیشفرض طراحی  در شیراز بین 3 هفته تا 2 ماه زمان میبره. به طور کلی هر چقدر که نیاز ها و امکانات مد نظر شما برای سایت بیشتر باشد زمان طراحی سایت هم بیشتر میشه.

بعد از طراحی سایت مدت پشتیبانی بسته اقتصادی 2 ماه و بسته استاندارد 3 و بسته اختصاصی 4 ماه میباشد. و پس از پایان مدت پشتیبانی شما قادر خواهید بود دوباره مدت پشتیبانی را تمدید کنید.

ما در وب ایران ما طراحی سایت شما را از 0 تا 100  بر عهده می‌گیریم. فقط کافیه نام مورد نظرتان را برای آدرس وب سایت خود (دامنه) را به ما بگید. ما به طور رایگان بررسی می‌کنیم که آیا این نام برای ثبت آزاد است یا خیر اگر نام مورد نظر شما آزاد باشد، کار طراحی سایت شما را شروع می‌کنیم.

ما در وب ایران ما از وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی سایت در شیراز استفاده می‌کنیم. انتخاب وردپرس به دلیل انعطاف‌پذیری و امکانات بی‌نظیر ، امنیت بالا ، سئوی عالی ، مقرون به صرفه و… از وردپرس یرای طراحی سایت در شیراز استفاده میکنیم.

بله اگر کارفرما یک قالب آماده از قبل داشته باشه یا اینکه خود کارفرما بخواد که سایت خودش با یک قالب آماده پیاده سازی بشه این کار امکان پذیره. اما در نظر داشته باشید که برای قالب های آماده ممکنه مشکلاتی در آینده نسبت بروزرسانی قالب پیش بیاد و این شامل پشتیبانی نمیشه زیرا که مشکل از توسعه دهنده قالب آماده بود. ولی به طور کلی اگر شما یک قالب آماده داشته باشید یا یک قالب آماده مد نظر داشته باشید ما ما در وب ایران ما اون قالب را برای شما شخصی سازی میکنیم و مطابق با خواسته شما سایت پیاده سازی میشه.

پس از انتخاب طرح دلخواه شما برای طراحی سایت قرارداد رسمی برای شما آماده خواهد شد. در ابتدای کار 50% از کل هزینه را دریافت می‌کنیم. پس از اتمام طرح اولیه سایت مبلغی اندک از شما دریافت می‌شود. در نهایت پس از اعمال تغییرات مورد نظر شما و نهایی شدن سایت 50% باقی‌مانده هزینه از شما دریافت خواهد شد. با احترام

در حال حاضر بیش 43% درصد از تمام وب سایت های جهان با وردپرس ساخته شده اند؟ این محبوبیت تصادفی نیست وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای متن باز توسط برنامه نویسان سراسر دنیا به طور مداوم توسعه و ارتقا یافتن است. امنیت وب سایت شما برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد. با رعایت دقیق نکات امنیتی در طراحی و پیاده سازی وب سایتی امن و قابل اعتماد به شما تحویل خواهیم داد.

اما به یاد داشته باشید که امنیت مطلق در دنیای مجازی وجود ندارد. همانطور که شاهد هک شدن وب سایت های بزرگ جهانی و ایرانی بوده ایم، هیچ سیستمی 100% امن نیست.ما ذر وب ایران ما با تخصص و تجربه خود، تمامی اقدامات لازم برای افزایش امنیت وب سایت شما را انجام خواهیم داد با سپردن طراحی وب سایت خود به ما، خیالتان از بابت امنیت آن راحت خواهد بود.

بله پس از اتمام طراحی سایت با وردپرس شما امکان این رو دارید که خیلی راحت سایتتون رو توسعه بدید و ویژگی های جدیدی رو بهش اضافه کنید. و همانطور که در مطلب قبل بهش اشاره کردیم 43 درصد از تمام سایت های جهان از وردپرس است. پس از طراحی سایت با وردپرس به سادگی می‌توانید امکانات جدید و جذاب به آن اضافه کنید. دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه‌ های بالا برای یافتن متخصصی برای ویرایش کد های اختصاصی و پیچیده نیست. وردپرس با قدرت انعطاف ‌پذیری خود به شما این امکان را می ‌دهد تا به سرعت و با هزینه‌ ای بسیار کمتر تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید..

با ما تماس بگیرید و یک پروژه خاص و حرفه ای در شیراز تحویل بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم 🙂
fpdl 9 1
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا